Jocuri VideoStiri si Articole

Dezvoltatorii Warzone planifică o actualizare pentru a opri problema cu taps în jocul clasat Resurgence

În răspuns la plângerile membrilor grupului cu privire la jucătorii care primesc în mod incorect Talent Ranking (SR) pentru asistențe, Treyarch a prezentat planurile de rezolvare a acestei probleme.\

Opțiunile clasate Resurgence din Warzone oferă șapte divizii de abilități diferite pentru a progresa înainte de a obține un loc în Top 250. Jucătorii avansează către o nouă divizie de abilități prin obținerea de SR, care este dobândit prin plasări, eliminări, asistențe și eliminări de echipă. Înainte de fiecare joc, o taxă de desfășurare deduce SR-ul, iar Ranked Play Resurgence introduce o nouă taxă de deces care face ca jucătorii să piardă SR de fiecare dată când mor în timpul unei runde, pentru a încetini progresul în rang.

La sfârșitul fiecărui meci, jucătorii văd o desfășurare a cât de mult SR au câștigat sau pierdut, dar o problemă tehnică împiedică jucătorii să urmărească corect câte asistențe au avut. În actualizarea sezonului doi, dezvoltatorii au rezolvat această problemă, expunând o deficiență majoră în formatul Ranked Play pe care membrii comunității l-au numit “tap-uri”.

Termenul “tap-uri” se referă la situația în care un jucător își doboară un inamic, dar colegul său îl elimină pentru a primi SR pentru o asistență. Membrii comunității au criticat această strategie, deoarece acorda echipei puncte neobținute în mod corect. De asemenea, “tap-urile” au perturbat fluxul meciurilor, deoarece jucătorii ar păzi un inamic doborât până când colegul său ar putea veni să-și finalizeze munca.

Abuzul acestei strategii controversate a apărut și în Ranked Play al jocului WZ2 pe Al Mazrah, dar nu a câștigat atât de multă atenție, deoarece asistențele sunt mai frecvente pe harta de mărime mică Resurgence. Treyarch a adresat în cele din urmă problema care a afectat meciurile competitive pe Fortune’s Preserve.

“Într-o actualizare viitoare, vom ajusta modul în care este acordat SR-ul pentru ucidere și asistență atunci când interacționezi cu inamicii doborâți pentru a reduce jocul cu ‘tap-uri’ și a îmbunătăți integritatea competitivă a sistemului SR,” a anunțat Treyarch pe 14 februarie.

Dezvoltatorii nu au menționat în mod specific un termen pentru actualizare, dar au făcut cunoscut ceea ce jucătorii pot aștepta să se schimbe. Odată cu lansarea actualizării, jucătorii vor primi credit de ucidere sau asistență doar dacă își doboară un jucător eliminat sau îl rănesc pe un jucător eliminat înainte ca acesta să fie doborât. Dacă acel jucător nu a provocat daune înainte ca inamicul să fie doborât, va obține credit de eliminare a echipei în loc de credit de asistență. După aceeași actualizare, utilizatorii vor primi credit de eliminare a echipei indiferent dacă sunt sau nu în viață.

Treyarch a explicat că modificările vor “simplifica jocul” prin eliminarea oricărui beneficiu din “tap-uri”, astfel împiedicând fluxul ciudat de joc “stop-and-start” provocat de așteptarea colegilor de echipă pentru a termina un jucător doborât.

What's your reaction?

Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Jocuri Video

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *