The Swords of Ditto Review – Generations of Evil

The Swords of Ditto_20180429004243

Într-o țară plină de culoare plină de lupte și magie, o persoana rea sub numele de Mormo amenință o regulă întunecată în țara lui Ditto, cu excepția cazului în care unul sau doi eroi curajoși se pot ridica la domnie. Cu câteva zile scurte de pregătire înainte ca Mormo să devină suficient de puternic pentru a rămâne necontestat. Cei cu tărie și pricepere cu jucării și săbii sunt singurii care pot avea orice șansă să aducă pacea pe pământ. Numele lor? Săbiile lui Ditto.

Sabia lui Ditto este un grup de eroi care apar, dar o dată la o sută de ani. Acționat cu scopul de a împinge Mormo din putere și de a întârzia inevitabilul, sarcina lor ar fi insurmontabilă să învingă în doar câteva zile. În fiecare generație, Sabia pe care o jucați este aleatoare și se schimbă mereu cosmetic (fără efecte asupra abilităților și puterii); uneori veți fi o pisică, un luchador, un robot sau o eroină pură cu părul cu poșete. Nu-ți place eroul pe care îl joci? Sacrificați-vă la Mormo și plonjați insula în disperare pentru încă un secol, pentru o șansă cu un erou mai elegant.

Swordplay este unul dintre acele aspecte la săbii de Ditto care pales în comparație cu restul titlului. Fiecare erou este limitat la o combinație de bază cu trei lovituri, cu capacități suplimentare care pot fi dezlocuite prin upgrade-uri sub formă de autocolante. Cea de-a treia lovitură de sabie sa simțit întârziată și a dus la lovirea la jumătatea lunii atât de des, încât am optat pentru primele două leagăne și apoi am evadat. Odată ce eroul dvs. deblochează noile jucării de legendă, versiunea Ditto a instrumentelor de rezolvare a puzzle-urilor din orice joc Zelda, acestea funcționează bine în luptă. Atacurile de sabie pot fi țesute în aruncări de bombe, aruncări de discuri și atacuri swinging de golf, care pot fi la fel de utile pentru rezolvarea puzzle-urilor de dungeon, deoarece sunt mortale.

Inspirația Swords of Ditto de la Zelda în ceea ce privește designul temnita se potrivește destul de bine cu cadrul roguelite pe care Onebitbeyond a dezvoltat-o. Există atât de multe camere și zone generate aleatoriu pe care le-am parcurs prin mai multe generații, fără să văd de două ori același design de temnita. Înainte de fiecare luptă cu Mormo, jucătorii au opțiunea de a se îngropa în două Toy Dungeons, care fiecare conferă jucătorului un jucărie unică la sfârșit, mai degrabă decât în ​​mijloc, deoarece Zelda ne-a condiționat în ultimii treizeci de ani de joc. Aceste jucării pot fi, la rândul lor, folosite într-o pereche de dungeoni care conțin ancore, surse ale puterii lui Mormo, care o pot slăbi în cele din urmă în timpul showdown-ului în ultima zi. Dacă vă simțiți destul de încrezători, toate cele patru temnițe pot fi sărite în totalitate doar pierzând suficient timp explorând insula (sau dormind) până la bătălia inevitabilă care va determina dacă Ditto va persista încă o sută de ani de prosperitate sau disperare.

Harta lui Ditto din întreaga lume este la fel de generată la întâmplare ca temnițele pe care le-a creat Mormo. Aceleași capcane apar prin fiecare generație într-o formă sau alta: orașul Ditto, plaje, fierari care pot oferi upgrade-uri de sabie permanente și o mulțime de comercianți și comercianți excentrici. Ceea ce veți întâlni în fiecare alergare se poate schimba, dar întotdeauna veți face un fel de progres care va oferi generațiilor viitoare o șansă mai bună de supraviețuire împotriva lui Mormo. Timpul nu va fi întotdeauna pe partea voastră și cu doar câteva zile pentru a câștiga pradă și glorie, uneori este mai bine să treceți prin lumea întreagă până la următoarea destinație (timpul încetează să se miște în timp ce se află într-o temniță). S-ar putea să pierdeți multe dintre secretele împrăștiate pe insulă, dar cel puțin veți avea șanse mai mari să vă ridicați și să câștigați suficientă pradă pentru a apăra terenul mai mult timp.

Cu fiecare alerga prin terenurile mereu în schimbare sub controlul lui Mormo, jucătorul va progresa treptat. Orice experiență și nivele câștigate de la înfrângerea dușmanilor se vor transfera în linia întâi, la fel ca și extensiile de timp acordate prin colectarea și oferirea a cinci orburi de sirenă într-o singură fugă. O generație de succes care vede că Mormo a învins încă un secol nu va permite jucătorului să-și transporte uneltele, în schimb, câștigând o pictogramă specială care nu este decât o mică bucată de deblocare a adevăratului final. Cu toate acestea, vedeți sfârșitul dvs. prelungit înainte de timpul său, iar următoarea generație ar putea să vă poată folosi jetoanele și jucăriile pentru a obține un avantaj tactic în viața viitoare.

Un joc unic al vieții uneia dintre celebrele Săbii de Ditto ar trebui să se aștepte să dureze în sus de trei ore, oarecum mult timp pentru o experiență Roguelite. O parte din acel timp este petrecut cu prologul obligatoriu care începe la sfârșitul zilelor pentru fiecare erou: trezește-te, roagă-te la statuia sabiei anterioare a lui Ditto pentru a-și câștiga puterea, a alerga spre castelul lui Mormo și a te bate joc și trivializat; în cele din urmă se întâlnesc cu istoricul orașului care vă trimite pe drumul dvs. pentru a explora Dungeons jucărie în întreaga țară și pentru a vă susține puterea. Este un interludiu care va pierde aproximativ zece minute din timpul jucătorului, de fiecare dată când vor muri, reducând ritmul povestii până la crawlul unui melc la începutul fiecărei runde de dungeon. O dată sau de două ori, am putut înțelege să ajut la întărirea povestii, dar când te afli în cea de-a șaptea joc, asta e cu ușurință pierdut o oră de timp, care nu face nimic pentru a mișca povestea înainte.

Monedele din ‘Sabia lui Ditto’, atât șarpele ceresc cât și monedele de aur, sunt una dintre puținele lucruri care persistă în voința personajului, fiind transmise de-a lungul generației în generație. Cu multe dintre jucăriile și autocolantele care costă sute de monede, acea bursă suplimentară de bani poate face o alergare mult mai ușoară dacă poți începe cu o jucărie puternică ca Drone de la început. Din păcate, cu cât glitchy starea actuală a sabilor de Ditto este, am întâlnit numeroase accidente la meniul PS4. Când se întâmplă acest lucru, presupun că se datorează în parte măsurii anti-înșelătoare a lui Ditto și pedepsirea jucătorului pentru renunțarea la joc chiar înainte de a vedea un ecran de joc, dar aș găsi că rezervele mele de aur nu s-au redus la nimic după reluarea jocului. Am înțeles că este pentru a împiedica jucătorii să-și piardă progresul pe calea lor, renunțând la joc cu forța, dar nu cred că să pedepsesc jucătorul pentru căderile intermitente ale lui Ditto este abordarea corectă.

Dacă te simți socială, Sabia lui Ditto poate fi plăcută cu o pereche de săbii, de aici și cu același nume. Un al doilea jucător poate să se alăture și să se alăture aventurii, împărtășind monedele și experiența, dar să-și păstreze hrana și bombe pentru ei înșiși. Îmbunătățirile de autocolante sunt împărțite între cele două, așadar punerea unui sticker drăguț de rechini pe sabia dvs. este ceva pe care ambele părți le pot împiedica. Dacă unul dintre voi coboară în luptă? Ei bine, e timpul ca asta să fie cel mai bine să o îmbrățișezi. Așa că, îmbrățișând cel mai bun prieten al tău îi aduce înapoi de la ghearele morții (și într-un mod adevărat arcadă, împărtășește jumătate din viața ta cu ei).

Cu tot farmecul unui desen animat de la Pendleton Ward, The Swords of Ditto este o experiență minunată. Fiecare cetățean care suferă de mânia lui Mormo este desenat fermecător și plin de bucurie animată. Lumea în sine este atât de strălucitoare și plină de culoare încât poate fi ușor să uiți că tot ce se petrece în afara orașului Dittonburgh este să te omoare. Este demonstrat stiintific faptul ca este imposibil sa joci The Swords of Ditto, fara a sparge un zâmbet cel putin o data.

Există câteva nemulțumiri minore cu The Swords of Ditto care îl împiedică să fie unul dintre roguelikes-ul meu mai prețuit, deși amândouă ar putea fi ușor rezolvați cu cantitatea potrivită de programare și îngrijire prin licitație, și anume, pentru a accelera începutul jocului Sword aventura și accidentele care se întrepătrund intermitent. În ciuda acestui fapt, ceea ce este deja disponibil pentru a intra în mâinile jucătorilor este un fermecător Roguelite care oferă mai multe provocări și secrete decât le permite inițial.

Please follow and like us:

Be the first to comment